onsdag 12. mai 2010

Postordrehage - bidrag til dokumentasjon!

Nå har postdama kommet med plantene fra http://www.hageglede.no/, og jeg var spent på hva jeg fikk se oppi pakken (Hip Spaces i tankene!);

Yess, de kommer ikke barrot!


Tunga beint i munnen, for her står ingenting på, om hvilken plante som er hva...!



Ehh... 2 stk "oppstammede oliventre"... vel, vel.. Litt forskjell på de ja?



Dette må vel være villvinen, stor og god, og på god vei opp og ut!



Ha ha ha! Dette er 3STK digre, blå hosta!



En rød eik!

Nesten på høyde med vaskeromsbenken.

Rød?!?!



Vel, alt i alt en ganske ok pakke dette synes jeg, ingenting er vissent eller misfarget her.

Litt dumt med de vidt forskjellige, og veldig små oliven "trærne", det var meningen de skulle stå sammen og være like..

Men altså, - FORNØYD!

1 kommentar:

  1. Hejsa...

    Ser rigtig fine ud dine planter...

    Dine oliven må du vente til de vokser sig større og så klippe dem mere lige.
    Synes bare at oliven vokser veldig langsomt og skal helst være inde om vinteren og ikke komme ud før man er sikker på det ikke kommer mere nattefrost.
    Jeg har selv handlet postordre planter og de fleste gange har jeg været ganske fornøjd.

    Held og lykke med dem...:-o)

    Hej fra Lisbeth i Danmark

    SvarSlett