mandag 3. januar 2011

Mona utforsker..

Etter funnet av den Sveitsiske "loftsleiligheten" (på 300kvm..), fikk jeg lyst til å finne ut mer om "den lokale stjernedesigneren" Heinz Julen. Dermed har jeg beveget meg inn i en åpenbaring av godbiter på rad og rekke, i et omfang som det er vanskelig å løsrive seg fra. Her finner man arkitektoniske gullkorn, møbelkolleksjoner, lamper, kunst og skulpturer i tøffe, metalliske og industrielle omgivelser. En utrolig omfangsrik designer.

Bar-Lounge-kino-galleri Vernissage;





Disse lampene kan kjøpes i Heinz Julen shop!

Hotell Omnia;

 





Et lite dykk i disse nettsidene anbefales!

3 kommentarer:

  1. Fantastiske bilder!!:)
    Likte utrolig godt den nye headeren din:)

    Ønsker deg en super uke Mona!
    Hilsen fra Lene:)

    SvarSlett
  2. Jeg tar meg gjerne en tur innom den første bar-lounge-kino galleriet. Her hadde jeg virkelig funnet meg til rette *drøm*.

    Og du da som har lest Rom123 allerede ;-) Jeg har vært over alt for å få tak i et eksemplar, men her drøyer de utgivelsen. Gleder meg til å se artikkelen ;-) Men kanskje mest spent ;-)

    Ønsker deg en super kveld, Mona!

    Klem fra Carina

    SvarSlett
  3. Den kommer litt tidlig i postkassen min! =D

    SvarSlett