søndag 4. september 2011

Mona Blogger igjen!

Kjære alle!
Jeg tok en bloggpause, og den blogg pausen ble veeeeeldig lang! Av og til bare blir det sånn! I mellomtiden har en hel sommer sust forbi, så altfor, altfor raskt!

Og til dere som har skrevet til meg og ytret bekymring; - Jeg har det HELT TOPP, tusen takk for omtanken! Jeg blir rørt av sånt... ;-)

Og til Debbie fra Danmark - Eijffel bildet er fra IKEA! Rett og slett! Tror de har det enda? Jeg skulle så gjerne svare på mailer, men jeg har en slags feilkobling på mailen som gjør at jeg ikke kan sende ut, bare motta... hhrrmmpf!

Her er en liten oppsummering av sommeren..





Herlige Bungalowen på Gran Canaria... Sukk!



Ellers, - Jeg har fått interiør-"spiriten" på gang igjen her hjemme, og har begynnt med yttergangen i ny drakt. Så følg med! Her kan det lett vokse på seg en real oppussing både her og der!
Mer om gangen i morgen!




4 kommentarer:

  1. Oi-oi-oi for en hyggelig overraskelse å se deg tilbake! Ja, du har vært savnet ;-)

    Ser ut til at du har hatt en super ferie og nå GLEDER jeg meg til å se hva du har på agendaen på interiørfronten.

    Mega stor klem fra Carina

    SvarSlett
  2. Velkommen tilbake, MOna!
    Så ut som en deilig sommer!
    Gleder meg til å få se nytt fra deg!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  3. Så hyggelig at du er tilbake, har savnet deg og lurt på om du hadde "tørket" helt. Gleder meg til å se hva du finner på. Hilsen Lilli

    SvarSlett
  4. Velkommen tilbake :-)

    Gleder meg til å se hva du har på "tapeten" ;-)

    SvarSlett