lørdag 19. januar 2013

Gisper etter herskapelig Oslo-leilighet!!

**SIGH!**

Dette er bilder som treffer meg midt i hjertet! Denne leiligheten har alle elementene som skal til for å få meg mo i knærne.
Her er alle de riktige elementene tatt vare på av det gamle, og resten er nøysomt restaurert med gode materialer etter leilighetens egne premisser.
Vi har her en litt pompøs stil, tunge gardiner, massive gullrammer og malerier, velur og fløyel, polstrede og romslige møbler, og ikke minst et eike-gulv og gamle glassdører "to die for"...
Badene er ikke flislagt mer enn nødvendig, og da i jordnær naturstein.

LOVE THIS!

Fiskebensparkett og gamle, gedigne glassdører.. 








 
















Er det noen som vet hvilken ekspert som står bak designet av dette interiøret? Jeg vil se mer!

Salgsoppgaven finner du her

God helg videre, Godtfolk!

5 kommentarer:

  1. Veldig gjennomført og en nytelse å se på. Lenge siden jeg har sett så "up to date" og romslig leilighet eller hus. Tusen takk for at du viste den, helt herlig, det er sånne interiør vi higer etter noen av oss intereserte.

    SvarSlett
  2. herlighet! jo mer man skrollet nedover jo mer WOW ble det! Kjempe lekkert!! likte spesielt kjøkkenet og peisen!
    Ønsker deg en fin lørdag!

    Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  3. Wow så lekkert...en drøm i stilig grått!!!denne gjemmer jeg på,helt nydelig!
    God helg!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  4. Det er fruen i huset som vist nok har stått for dette verket. Denne leiligheten er tilsalgs. Hennes mann er malemester, Flott er det.

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh, - et riktig flott samarbeid her, altså! Nydelig resultat!

      Slett