onsdag 3. april 2013

Kontor/gjesterom

Som sagt, her i huset har det blitt små oppussingsprosjekter i det siste, her har jeg tapetsert og malt det som skal være en kombinasjon av gjesterom og kontor.
Tidligere var dette rommet malt i en dus gråfarge. Det ble platt og kjedelig. Jeg skulle ønske at jeg hadde før-bilder, da hadde dere virkelig sett hvilken dybde i rommet en tapet gir, i forhold til ensfarget malt..

En sprek tapet fra Eijffinger - Flamenco kolleksjonen.
Jeg dro samtidig nytte av de utallige interiørbladene mine, "bordbein".
Kunne nok laget en del bord på denne måten!


En mørk vegg måtte jeg jo selvsagt ha; - Den er ikke helt svart, jeg holder meg helst til "lysesvart" :)
-En vegg som er perfekt til oppheng av forskjellige ting - et blankt lerret.
En murstein brukes til penneholder :)

Dette er mobil-bilder, ... Så er det sagt! ...

17 kommentarer:

  1. Så flott! Har eit tilsvarande rom oppe som skal pussast opp etter kvart, så no kunne eg lettare sjå det for meg med tapet! Stilig!

    SvarSlett